torsdag 26 augusti 2010

Regn, regn och åter regn

Det känns som att det har regnat konstant idag. Så fort jag kollat ut genom fönstret så har det öst ner!
Fast ovädret har inte stoppas mig från att vara ovanligt produktiv idag. Jag var nere på stan och köpte en födelsedagspresent till en fin vän, jag fikade med en annan vän, kollade vad en resa till USA och nöjesparken six flags kan kosta med samma person (spännande!) sen har jag vari hemma hos födelsedagsbarnet resten av kvällen där vi åt tårta, öppnade presenter (hon alltså, inte jag!) och hade hur trevligt som helst. Nu känner jag att sömn är något som skulle behövas.

 Jag både hatar och älskar att hösten är på väg. Det är nog mest övergången mellan sommar och höst som gör en fruktansvärt ledsen och grå i hjärtat, men när hösten är här med de vackraste löven och de längsta färggladaste halsdukarna så måste man inse att hösten ändå är ganska bra.

/ Dahlia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar