tisdag 24 augusti 2010

Magont efter ett glas mjölk.

Dom där dagarna man vet att man har så mycket viktigt att göra men istället använder man sin tid till andra (viktigare) saker. Som att sova länge, äta en stor english breakfast, se filmen Remember me och gråta lite grann, baka en sockerkaka till sina föräldrar och gå på bio med underbart fina vänner. Det är viktigare än mycket annat viktigt!

Jag ska strax hitta lite kläder att ha på mig och sen springa till bussen (Jag skriver springa men självklart menar jag gå lugnt och sansat, att springa indikerar på en mer spännande livsstil skulle jag tro). Ska se filmen Grown ups, hoppas den är lika rolig som den verkar. Jag försöker alltid ha ett öppet sinne när jag går på bio. Vad är det för mening annars? Att kritisera är verkligen inte min grej.

Angående rubriken så åt jag en smörgås med ett glas mjölk till förut och nu har jag ont i magen...usch!







 Kläder var det ja!


/Dahlia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar