måndag 23 augusti 2010

Jag gillar..

Jag gillar att tjuvlyssna på andras konversationer.
Jag gillar att tjuvlyssna på andras konversationer speciellt när dom pratar om youtube.
Jag gillar ögonblicket när jag öppnar en dörr och ser en person på andra sidan som precis tänkte öppna samma dörr.
Jag gillar att hitta mönster.
Jag gillar att dricka bubbliga drycker.
Jag gillar att spela samma sak på pianot om och om igen tills jag inte behöver tänka.
Jag gillar att sova på den kalla sidan av min kudde.
Jag gillar att lyssna på någon som visslar
Jag gillar att kolla på folk när jag åker tåg.
Jag gillar att prata med mig själv när jag är ensam.
Jag gillar att dansa när ingen ser.
Jag gillar att citera filmer.
Jag gillar att nysa.
Jag gillar att läsa (alldeles för mycket)
Men jag har svårt för att blunda i offentlig miljö
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar