torsdag 2 december 2010

går mot bättre tider..

Jag vet inte om ni också har dom där dagarna på jobbet eller i skolan då ni bara känner er överflödiga. Vad ni än gör så är ni i vägen eller så blir det bara fel, fel, fel.. Jag hade en sådan dag idag. Det slutade med att jag satte mig på mitt kontor och ritade cirklar tills någon kom å ropade efter mig, när jag väl behövdes eller när dom undrade vad jag höll på med. Då finns det inget bättre än att få sluta lite tidigare och åka å köpa något onödigt gott som choklad och julmust för att senare åka hem till en underbar vän där man bara känner sig hemma, liksom. Ännu en dag med ett lyckligt slut.

Jag kan inte förstå att det bara är 22 dagar kvar till julafton! Håll med om att själva uppbyggnaden inför julafton är minst lika trevlig som självaste julaftonen! Baka julgodis, köpa julklappar, pynta, gå på mysiga biobesök och till och med städningen känns speciellt rolig!

Ta hand om era nära och kära i vinter!

/ Dahlia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar