måndag 20 september 2010

En punkt-lista

Det händer så mycket hela tiden som jag så gärna hade få ner i text men det blir av någon knäpp anledning aldrig av..
  • Jag vaknar alltid en timma innan min väckarklocka ringer just för att jag är rädd för att klockan ska ringa och väcka mig ur den perfekta sömnen. Vill ju inte vakna.
  • Aldrig har en människa tagit så många omvägar bara för att undvika mig.
  • Blev så nervös på jobbet idag att jag nästan välte en kista av rullbandet..
  • Han sa hejdå och log. Det kändes fint, men inget mer.
  • Jag kollar på en massa skräckfilmer för att känna något annat än rastlöshet.
  • Det är bara tre dagar mellan måndag och fredag. Det är inte så farligt egentligen.

    Drömmer mig bort lite grann.
     / Dahlia

    1 kommentar:

    1. Jag kan underhålla dig med att jag misslyckas med allt jag tar för mig i veckan, läs om mina misstag på bloggen, skratta och känn att du inte är ensam i den stora världen, kram!

      SvaraRadera