tisdag 7 september 2010

A Dance 'round The Memory Tree

Stockholm var underbart bra! saknar det redan.

Jag undrar lite om alla går igenom något som kalas höstdepression? De senaste mornarna har jag varit tvungen att tvinga mig själv upp för att komma iväg till jobbet. Nä usch, jag orkar inte mer säger hjärtat och hjärnan! Jag är hellre kvar i den fina huvudstaden med mina bästa vänner!

I dag har jag sprungit igenom hela stan. Har väldigt ont i benen nu men det kändes skönt, Som att jag sprang ifrån allt det jobbiga.


 Taget från tåget på vägen hem
/ Dahlia

1 kommentar:

  1. Du, det är bara att rådfråga mig, jag är expert på det där med att höstdeppa! Sorgligt men sant, jag har varit med om det tre år på raken, just därför ska det INTE bli nåt sånt i år!
    Och tro det eller ej träning hjälper sjukt mycket, och musik!
    Puss på dig!

    SvaraRadera