söndag 26 september 2010

I min ipod

Det går inte en dag på jobbet utan att jag lyssna på musik. Det gör precis allting lite lättare, så nu tänkte jag visa er lite vad det är jag lyssnar på just nu.

Den här skivan måste jag lyssna på minns en gång varje dag annars känns det som att mitt hjärta kommer explodera. Den är farligt fin!
(Förresten, visst ser det ut som att fåglarna har flugit ut från skivomslaget och in på min blogglayout! åh.)

 
En nykomling på min ipod men fasligt fin musik är det!

 Jag fastnade först för hans låt "Her morning elegance". Resten av skivan är lika magisk!

Åh! Så underbar musik att man får ont i magen, men på ett väldigt bra sätt!

Perfekt musik när man vill bli glad!

 
Det kan aldrig bli fel med Jamie Cullum! Hans nya skiva är minst lika bra som de tidigare! Och hans röst ger mig gåshud..

Nu skulle jag vilja veta vad du lyssnar på! Och en fråga: Om du var en låt, vilken skulle det vara?
/ Dahlia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar